Aku. Saya. Me

Dungun, Terengganu, Malaysia
Saya, sangat banyak makan, seorang yang baran tapi depends on situation jugak lah, banyak cakap, banyak tido, banyak dengar lagu dan oh! lagu favourite saya dan sentiasa menjadi favourite ialah semua lagu Pitbull. Ehehehe. Happy Reading divaz sekalian!

Isnin, 25 Mac 2013

Movie : Kerat 14

Assalammualaiku...


Yeahh school holiday! Sukoo. Homework macam biasa lah. Banyak tuu mmg banyak. Tk siap lagi. Nvm.. untuk menghilangkan kebosanan aku, so aku decide untuk tgk movie yg sebelum ni aku terlepas nk tgk. Aku pun dengan gigihnya men'youtube' *ada ke ayat ni?* movie gangster celop. At last, i feel so frustrated cuz movie tuu tkde dekat youtube. Aku pun bukak astro first. Kononnya nak langgan lah movie tu en. Tekan button biru yg kita kena tekan kalau nk langgan tu, tk menjadi ok! Ekau paham ke idok tk menjadi nih!! *dalam hati toksah cakap lah kan, mmg sumpah seranah telah aku beri kepada remote tv yang shilaka itu. So, pikir-ikir balik, movie kerat 14 tk tengok lagi. So, tengok je lah kat u-tube tu. *banyak gila 'so'. kau hadee?*


Let's check it out.!


This scenes is really really incredible for me. Ahh idk why. Tapi serious talk, Siti Saleha acting memang power and one more thing is she's super cute! *Aku dgr mcm dia pelat sikit. Ekeke.



Evo cant catch satria? Are u pulling my leg? Ahh nevermind. Tapi yg aku salute dgn aaron aziz dia drive dekat jalan yg tak blocked. Trafik mcm biasa ahh. Kalau aku for sure takleh ah. Panikk gila woi. Mana nak drive lagi, berlakon lagi, cari angle lagi kann. 


Ini yang aku tgk dekat paper 2 minggu lepas*rasanya lah* dekat library sekolah. Macam biasalah time addmath mmg selalu pnteng lepastu masuk library masuk pustaka selalu rembat paper. At first.....

Aku : Ehh mne Aaron? Dia kan hero. Bakpe x msuk lam paper hah?
Eton : Eh mung buta ke mie?
Aku : *sentapppp*
Eton : Ni aaron aziz, sebelah siti saleha ni. 
Aku : Eh yeke?? *sambil belek-belek paper tuu. (kuak lentang,kupu-kupu semua ada)* Ehh yelah. Aaron aziz lah ni. Tapi bakpe lain ehhhh? !@#$%^& Haaahhh!! Muka dia nk sama macam laki Vanidah Imran.!!!! Aku tk ingat nama dia sape tp sekali tgk macam laki vanidah imran!
 Eton : Emmm sama jugoklh..


Sebijik ok!



Ahhh he's so sweet!

"Haziq u janji dengan i u takkan buat lgi kerja gila ni. U janji dengan i"
Ahhhhh jeleous tahap petala kelapan.

"I sayangkan u. I sayangkan u" 
Ohmaigodddd *buat mulut macam Nabil dalam MeleTOP*



Aaron Aziz dengan Siti Saleha memang awesome. I wish i can meet u aaron. Ahhhhhhhh -_-

p/s : Untung Diyana Halik. Kihkihkih









Tiada ulasan: