Aku. Saya. Me

Dungun, Terengganu, Malaysia
Saya, sangat banyak makan, seorang yang baran tapi depends on situation jugak lah, banyak cakap, banyak tido, banyak dengar lagu dan oh! lagu favourite saya dan sentiasa menjadi favourite ialah semua lagu Pitbull. Ehehehe. Happy Reading divaz sekalian!

Jumaat, 5 April 2013

Lets Talk about HIM : Wan Mohd Aminudin

Assalammualaikum...


Disebabkan dah terlalu lama tak post story dan sering ketandusan idea, malam ni mohh lah kita berkenal-kenalan dengan kawan aku ni. Nama panjangnyaa Wan Mohd Aminudin bin Wan Hasaan but kiteorg satu kelas prefer panggil dia Che Mat. Cool? Haha i dont know. Mmg dari kiteorg form 1 lagi dah terbiasa panggil dia Che-Mat.

Che-Mat ni kiranyaa penyeri lah *penyeri lahh sangatt :3* dalam kelas aku. Kalau takda dia memang aku ngan arisya tak tahu nak buat apa. Selalunya che-mat lah yg mulakan something dumb and kiteorg ikot lah. Bingai atau tidak? You name it. 
Che-Mat ni tklah tinggi mana. Kecik-kecik sajaaa. Kecil molek gituu. Waduhhh. *ni kalau dia tahu aku buat post pasal dia, mampuih ah aku* Tapi ada satu aset berharga dia, MATA ! Mata dia tersangat cute baq hang! Hazel okeh. Mmg sumpah comel. Tak tipu k.

Hari tuu adalah dia borak-borak ngan aku. *meja aku dpn meja dia, kiranya kalau bosan dgr cikgu duk ngajar addmath, aku pusing ah* lepastu dia tanya aku/teka-teki or somethg like tht lah. 


Che-Mat : Mie, aku nk bagi teka-teki ni. Nk dgr x?
Aku : Hmm. *sambil ketuk-ketuk meja*
CM : Ni nk dgr x?
Aku : Yeeee. Dengarlah ni.
CM : Haa, kan cikgu kabo kalu kita tahan kencing, kita dapat penyakit batu karang kan?
Aku : Hohh, ye ah. Bakpe?
CM : Ni nok teka ke mu ehh. Kalu kita tahan ber*k (ukk ukk ) kita dapat apa?
Aku : Dapat sakit lah.
CM : Ye lah sakit apa?
Aku : Hmm hemoroid?
CM : Salah!
Aku : Buasir? *padahal hemoroid dgn buasir sama jee*
CM : Salohhhh!!!!!!!
Aku : Haa, yg ni confirm betol. Kanser kolon!! Confirm nih. *muka bangga*
CM : Salohh salohh salohh lagi!! Aahh. Bosangg ah aku cakap ngen mu ehh. Dok menjana minda langsung.
Aku : Hamboiiiiiiiii. Enak sungguh. Doh mende jwapan dia?!
CM : Haaa, jawapan dia. Dapat lah penyakit batu-bata. Kang kalo tahan kencing, dapat batu karang, kalo tahan berak dapat batu-bata. Kahkahkahkahkah
Aku : Banyok ah mung batu-bata!! Bengong!!!!!


 Mana nak cari orang macam ni? See? Betapa annoyying nyaa insan yg bernama Che-Mat. Tapi senakal-nakal dia, dia lah penyeri. Dia lah tukang lawak, tukang beli nasi bungkus pepagi, dia lahh bla bla bla bla. bnyak lagi lah. 
I love you che-mat! Walaupun kemungkinan mung untuk baca blog aku sangat tipis, xpe lah aku nk kbo jugok. Mu lah kawan aku dunia akhirat :")



Ni jee stok gambar yg ada. Dia memang susah nak bergambar. Hehehe :3









Tiada ulasan: