Aku. Saya. Me

Dungun, Terengganu, Malaysia
Saya, sangat banyak makan, seorang yang baran tapi depends on situation jugak lah, banyak cakap, banyak tido, banyak dengar lagu dan oh! lagu favourite saya dan sentiasa menjadi favourite ialah semua lagu Pitbull. Ehehehe. Happy Reading divaz sekalian!

Sabtu, 23 Februari 2013

Sweet !

Assalammualaikum dan hai semua. 


Hari ni aku sangat malas untuk ke sekolah and finally i decided to ponteng sekolah. Bebal betul kan? Yes i admit that. Ekeke. Sebabnyee homework tk siap lagi and automtically aku akan rasa malas nk pegi sekolah and sampai satu tahap tu bila aku bangun pagi nak pegi sekolah lepastu aku terpikir "lahh addmath tk siap lagi. malasnyeeeeee" Lepastu mulaa lah nk badmood. Jadi untuk mengambil jalan mudah, aku skip lah. And the worst thing is esok ada tov exam dan aku masih online sambil taip blog ni. What the heck? Tp xpelah tov exam je kottt. Ehehe.

So, untuk menghilangkan kebosanan yang melanda, aku pun godek-godek blog famous lah kan. Lepastu terjumpa blog irine nadia. Tk silap aku masa last aku baca blog dia masa dia kawin ritu. Bulan june thn lepas tk silap. Lepastu scroll bawah then tengok entry pasal preggy. Ehh dia preggy eh? Alhamdulillah lah kan. Aku pun mengimbau kenangan *eceh ayat nk gampang jee en* masa dari dia belajar sampai dia couple lepastu tunang lepastu kawin at 19 *tunang* and 20 *kahwin then preggy. Aku tgk semua gambar dia ohmy sweet gilaa kot dengan hubby dia.

Itujelah. Tapi aku mcam tk caye je. Yelah enn aku baca blog dia dari dia tu sekolah sampai sekrang. And now dah preggy. Lahai cepatnyaaa masa berlalu. Memang cepat betul sekrang ni enn *yelah aku bangun kul 10.11 tadi sekarang dah 1.40 pm. Aku rasa mcam sekjap gilaa kot.*
Dahlah lepas bangun, online lepastu tk mandi lgi. lepastu tk tolong mak masak. Memang durhaka kann ? Wahahaaha. \
Oklah nk tolong maa masak :P


Till then, see ya later !

Tiada ulasan: