Aku. Saya. Me

Dungun, Terengganu, Malaysia
Saya, sangat banyak makan, seorang yang baran tapi depends on situation jugak lah, banyak cakap, banyak tido, banyak dengar lagu dan oh! lagu favourite saya dan sentiasa menjadi favourite ialah semua lagu Pitbull. Ehehehe. Happy Reading divaz sekalian!

Jumaat, 15 Februari 2013

Rasa macam nak Nangis



Hati ini sepeti dipagut kepiluan yang amat sangat tatkala terpandangkan harga barang yang dah lama akuu idamkan * ayat nak cliche je kan* Uwaaaaa :'(


THISSS!!!!





At first aku tengok dah macam "aku nk ni, nak ni!!" Lepastu google price ambek kau. Nangis tak berlagu hokkayy. RM599 tuu mana aku nak cekau. Kalau yg jenihh berharta tu toksah cakap lah petik jari dapat jee *over je enn petik jari terus dapat* Mahal gilaa gampang ok. Sob sob sob -_- 
Nih kalau abg aku baca post aku kali nih mesti perli tak hengat ah. Cakap aku demanding lah hape laa. Sebokk je enn. Dia xpe lah gila gadjet plus kedekut gila baq hang! Phone ada 5, smrtphone 2, phone biasa 3  , jadilah lima kann. Plus! *ada lagi plus.over baq hang!* Ipad2 1, samsung tab 1, lepastu nk tolak ipad2 tuu nk amek iphone5. Maa tahu mmg kena leter ah pasni siap kauuu!!Hahaha. Aku mintak tab tuu pon kedekut gilaa gampang ok. Hek elehh kedekutnyeee!!!!!!!!!!!*menyimpang jauh dari topik* 

Lepastu, untuk merawat kekecewaan hati selepas melihat price ipod tersebut, aku teringat lah masa pegi capital mall hari tuu. Abg aku pegi kat kedai gadjet tgk mp3 player. Sony ape tah model dia tak ingat lah. Tapi selepas di google 4.58734863583 saat tadi, price nyaa adalah RM 199(boleh amek duit biasiswa hekhek)  Ok lahh kalau nk dibandingkan dengan ipod tu. Sbb dia kecik and lepastu 3 minutes quick charge and last longer 90 minute playback nyahh!! Mana nak cari cenggitu kan haaaa. Plus, senang kalau nak seludup masuk dalam sekolah, nak nak time cikgu bagi speech ke, in case ada majlis yg membosankan ke kaan. Boleh lah pasang lepastu cikgu panggil tak dengar kantoi dgr mp3 lepastu kena rampas haaaa menangis tak berlagu lahh enn. Jauh nau merepek kann. Haha. 




Ini lah mende alahnyeee. 

Aku kalau x dapat smartphone pun, kalau dapat mp3 pun dah takpe sebenarnyaa. 
Tapi nak jugak smartphone. Kalau takde acaner nak hupdate status, tweet-tweet, update pic dekat insta kann. Takkan kalau broadband expired still nak guna bb ery. Bikin malu je enn haha. Ego tinggi melangit. Tapi time pepagi nak gi sekolah tu bukak jugak fb guna bb dia. Nasib badan laa kann. Hahahaha. 
Bajet nak beli samsung s3 mini tapi tak tahu lah sempat ke idokk dengan duit nyee. Duit yg aku simpan seratus harituu pon dah tk tahu kemana. Hailaaa duit. Susah bebenor nak curi duit sekarang enn. Duit sekarang ni dah boleh beli semua benda. Serious ah wei. Ayat lapuk laa kalau "duit tak boleh beli kebahagiaan"  kann. Tengok current situasition aku sekarang, xde duit x happy beb. Cuba kalau ada duit, aku pegi beli semua yg aku nak lepastu aku happy. Tidakkah itu dipanggil kebahagian ? *eceh ayat nak menang je enn*

Susah susah pakai yang ini ajelahh.......

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

*
*
*
*

*
*
*
*

*
**
*

*

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

*
*
*
*
*

*
*
*



















































































*****
*****

























8*
*
*
*
**
*

**
*
*
*
*
*





Senag enn banyak fungsinyaa. Kihkihkih













Tiada ulasan: