Aku. Saya. Me

Dungun, Terengganu, Malaysia
Saya, sangat banyak makan, seorang yang baran tapi depends on situation jugak lah, banyak cakap, banyak tido, banyak dengar lagu dan oh! lagu favourite saya dan sentiasa menjadi favourite ialah semua lagu Pitbull. Ehehehe. Happy Reading divaz sekalian!

Selasa, 12 Februari 2013

Macam-macam Ragam.



Ehemmm. Dah tk tahu nak update apa. Banyak je masa nk update blog tp homework selalu bertambah. Hari ni hari hujan so masa dalam kelas tadi mmg terlentok ah kepala ni kan. Sejak ubah kedudukan meja ni memang confirm ah duduk bebajet gadis ayu sebab diapit oleh jejaka-jejaka idaman malaya. k tah pape k.

Tengok. Gigih tak aku buat pelan cengginih? Cakaplah! *hentak kaki* ni ayat mintak kaki kann. Memang tak sistematik langsung ah susun meja camni kan tah sapa punya idea time cikgu tanya siapa punya idea memasing takmo jawab semua wat dunno je. Bengkek gila kot. Tapi aku rasa ni semua keje tihah sebab kalau bab-bab kelas ni mmg dia ah bg idea sengal. Bebal betul erghh. Aku pulak jadi mangsa terpaksa k terpaksa duduk bebajet gadis ayu nik ngan ewan boleh tengok free show ah incase kain terselak baju terangkat nmpk bontot ke apa ke kann *over* padahal diorang kuat gila iman serious ah aku cakap. tak lut sikit pun kalo ada cakap pasal 18sx ni. ekeke. *merepek* 


Tapi motif aku buat post ni ekceli nak cite pasal hari ni jee. Gatal pulek tangan nak menaip hari ni mcm dalam citer tipah terpedo tha hape tajuk pun aku tk tahu dia menaip gila laju tp aku rasa tipu jekan mana ada orang menaip laju cnggitu pastu tak salah langsung. elehh saje je tuu. ok aku lari tajuk. 
Ok jom tengok apa citernyeeeee. *suara usop wilcha*


8.05-9.00

Masa ni time Fizik. Hmph aku mmg sedaya upaya ah try fokus time ni tapi apa pun tak boleh. Semua duk ajak bersembang. Cikgu asidah gila baik tahap tenuk smpai orang tidur berdengkur pun dia tk tegur ehh mana aci akalu gitu aku nk tidur jugak tapi memandangkan aku ni budak baik dan berdedikasi aku tahankan jugak lah rassa mengantuk dari tidur tu tk hormatkan cikgu namanya. even kekadang aku pun join sembang ngan eton, nik, iwan jugak hahaha. K tk lawak. Aku pun buat-buat faham ah apa yg cikgu ajar mmg terangguk-angguk ah aku masa tu kann. nak cakap nyaaa saya paham sangatt dh ni cikgu tk payar ajar pon xpe ehehe. 


9.00-10.20

Ni time BM. Febret subject ok. kahkahkah. Nak2 cikgu rosdi yang ajar memang syiokk ah kann. ahahaha.
Pastu cikgu bagi kertas pasal artikel ape tah aku pn x igt*teruk betul aku lupa kan ahaha* cg suh buat rumusan kiteorang pn buat ah. semua senyap je lah bunyi kipas syiling je. Lepastu semua orang bincang isi masing-masing then aina tanya

" emm cikgu keladak tu amende?"

"ya allah, keladak pn dok tahu ke?" *geleng kepala mcm org kelas gila gampang*

aku dlm hati duk carut ainal ni apesal lah tanya soklan bodoh gampang cenggitu tu keladak tukan keruh ee bebal nye budak ni kang cg dah geleng-geleng tu hadehhh.


"keladak tu maksudnya keruh. ada paham?"

sume angguk.


"Haa kalu mung nok pengertian lagi mu tengok air tea beng. Kang ke keruh tu haaa gitu lah maksudnyaa."


Pastuu malaun mana duk tanyee.

"Kalau air milo cikgu? Acaner? Confirm mati ikan dalam laut tu op cikgu op op?"

"Mu nok nyepak ke gane? Hok setara tu dok mati lagi. Hok setara kopi beng tu memang mapuh keras cokeng ah. hok tu dakyoh nok kate mnde ah"


Smua orang duk bantai gelak aku duk cakap dalam hati tah hape lah yg lwak sangat ni haih. Ke aku yg takde perasaan? *sigh*


Persoalannya *ecewah dah macam komsas lak en* adakah aku yang tidak berperasaan atau lawak itu tidak lawak? Hmm.

Tiada ulasan: