Aku. Saya. Me

Dungun, Terengganu, Malaysia
Saya, sangat banyak makan, seorang yang baran tapi depends on situation jugak lah, banyak cakap, banyak tido, banyak dengar lagu dan oh! lagu favourite saya dan sentiasa menjadi favourite ialah semua lagu Pitbull. Ehehehe. Happy Reading divaz sekalian!

Khamis, 7 Februari 2013

Titipan untuk Sahabat ; Marsyafiqah.








Pikah..

Aku wak post ni bukan nk suruh mu terasa ke mnde ke. Jauh sekali ah aku nk kabo mu gitu. Aku mintak mu faham jee. Aku nak cakap depan-depan aku takut mu salah faham. Aku buat ni dengan harapan mu baca. Tapi kalau mu tak baca tak apalah. Hehe. Emm sebenarnya aku pun malu nk kabo. Hmph tapi takpa lah. Aku nk kabo gok. 

Kah.. Aku nk kau tahu aku sayang mu sangat-sangat-sangat lepas aku sayang Allah, Rasul, Maa & Ayoh aku. Eton ngen arisya bukan aku tk sayang. Semua aku sayang. Tapi dalam ramai-ramai tu mu sorang je hok paham fikiran aku, cara aku. Mu sorang je Kahh.Ni aku nok ngadu ngen mung. Kalu dalam kelas ork, kalu aku dok reti addmath ork, eton wak dokk tahu jee ngen aku. Mentang-mentang ye pndai addmath. Wak dok tahu bulehhh. Eeeee rasa nok katok je. Nasib baik eton pndai wak muka seposen. Dok jadi ah nok katok. Hmmmmmm. Memang aku ngaku aku pun bukan kawan yg baik untuk mu. Tapi aku try jadi hok baik walaupun kadang-kadang dalam hati aku ada terlintas boleh ke aku jadi kawan mu hok paling baik.*ayat keling*


Kah.. Aku nok mntk maaf lah kalau ada hok aku cakap ke mu selama ni buat mu sakit hati ke, kesok ke, kecik limpa ke. Mitok maaf banyok ah. Kadang aku pun cakap kencang gok. Saje jee nok tgk mu gane. Aku tahu mesti dalam hatimu nyupoh macam-macam ork? Hehehe. Takpe ah. Mana ada kawan hok dok kata kawan dia sndiri. Hehe. Tapi aku dok kecik hati, limpa pun ngen mu kalu mu wak aku gitu gok. Sebab aku rasa aku lagi anoyying kot dari mung. 


Kah.. Aku rasa macam bersalah gila tahun ni. Sebab apa? Sebab aku dokleh nok heret mu masuk kelas sains. Even mu dok tahu or dok napok memang aku rasa macam bodoh nyaaa aku dokleh tolong kawan aku. Mu tahu dok ada terdetik lam hati aku kalau aku ada kuasa undur masa, setiap paper yg kita jawab tu dok kira ah dalam paper BI yang paling mu expert pun aku nok suh mu tiru aku (even aku pon dok berape pndai gok BI. hehe) Mu tahu dok lepas mu masuk kelas PD aku rasa mu macam lain je ngen aku. Dok tahu lah aku yg lain ke mu yg lain. Ataupun perasaan aku jee. Aku harap tu perasaan aku je. 


Kah.. Aku rasa macam nok nangis je taip post ni. Dohlah pasang lagu jiwang. Kalu mu feel etek, mu download ah lagu broken heart acha septriasa. *lari tajuk* 
Aku rasa macam ada jurang je dalam friendship kita. Bukan nok bezakan mu ngen aku. Ekceli aku rasa aku pun dok layok gok masuk kelas sains. Dohlah math dapat C. See? Mu pun tahu aku sememangnyaa benok dalam Math. Aku nok kita yg dulu. Hok same same gila, hok same same ponteng kelas math, hok same-same gelak macam orang gila kalu tgk mnde2 pelik. Aku rindu, tahu? Aku rinduuuu sangat-sangat. Memang masa mu baca post aku hok ni mu sukaa gilaa gilaa nyeng tahap tenuk dan cimpanzi ork? Yee aku tahu mu dokleh jiwang-jiwang gini. Tapi tu ah kalu aku kbo depan-depan msti aku nangis sebek-sebek macam sekarang :'(


Kahhh.. Biar lah mu nok suka masa baca post ni. Dok care dohh aku. Aku nok kabo walaupun kita tua doh kekgi, ditakdirkan kalau aku nyanyok dulu. Aku nok nama mu ada sokmo dalam ingatan aku. Mesti mu rasa aku pelik ork? Hmph. Aku pun dok tahu doh nok oyak gape. Ni jee kot. Aku nk suruh mu tahu aku rindu gila masa kita form 3. Aku rasa macam nok undur masa balik jee. Biarlah kena pmr 2,3,4,5,6,7 ribuu ribuu kali pon. At least biar lah dapat 8a hahaha. Memang aku rindu sangatttttttttt. Rindu tahu? Macam yg aku update dekat fb. "Rindu tak semestinya kena lafaz" Memang lah aku dokleh lafaz sebab aku malu ngen mungggg. :"(


Kahh.. Aku buat post ni dok kira ah mu baca ke dok. At least aku kabo blake mnde hok aku rasa. Mungkin bagi mu macam bolok jee. Tapi mmg kadang aku bolok pon. Sumpah lillahi taala. Aku rindu kita yang dulu. 
Aku harap mu jangan suka ah bila baca post aku yang macam keling ni. Hmphh ..






Tiada ulasan: