Aku. Saya. Me

Dungun, Terengganu, Malaysia
Saya, sangat banyak makan, seorang yang baran tapi depends on situation jugak lah, banyak cakap, banyak tido, banyak dengar lagu dan oh! lagu favourite saya dan sentiasa menjadi favourite ialah semua lagu Pitbull. Ehehehe. Happy Reading divaz sekalian!

Sabtu, 19 Januari 2013

Hanging Out.

Assalamualaikum...


Minggu lepas plan nk pi Mesramall dengan Pykah & Arisya. Semalam jadilah. Mula mula niat nak pi jengjalan saje jee. Tapi aku teringat laa movie The Tower. Thrailer dia memang superb ok. Serious. 

\
Muka masing-masing sedih ok. Sedih gilo. Nasib pandai cover.

Pykah lagi sedih. kahkahkahkahkah




Ni kapten bomba yang baik tu. Kira rela korbankn diri laa nak selamatkan orang yang ada dalam tower tu.

Ni aku taktahu nama apa tapi dia kerja bahagian penyediaan makanan dalam tower tu lah tak silap aku.

Laki ni keje kat bahagian penyelenggaraan bangunan tu. Budak tu anak dia. Dah banya kali dia janji ngan anak dia yg santa claus akan datang masa krismas. Kiranya citer ni pasal nak sambut krismas pastu dijangkakan takda salji turun. Anak dia tuu nak tgk salji. Pastu dia buat lah salji buatan sendiri. dengan heliko0pter bagai. Sebelum tu dia dah tahu ada angin lintang tapi dah anak dia mintak, takkan nak hampakan pulak kan? 

Masa ni sistem renjisan air rosak. Dia nak repair lah kan.In case ada kebakaran kan senang tapi sebelum tu mmg ada kebakaran kecil pn kat dapur. Pastu bos dia cakap tak payah repair lagi. Fokus untuk perayaan krismas tuu. Dia pn nak cakap banyak tak guna. Biar jelah

Yang pompuan ni lah yang dia minat tuu.

Anak dia nama Ha-Na comel gila. Aku igtkan budak ni laki. Biasalah aku kan tak suka korea. Tapi layan je... :p

Ni lah Mr Chairman yang jahat gilaa. Konon-kononnya taknak sampai dua tower tu hancur, runtuh dia aktifkan tembok api tah hape benda namanya. You name it. Memang jahat sangat. Berlagak pun dioooo. Eghh.

Tapi in case kalau anda semua nak tengok sila pergi ke pawagam berhampiran anda. Kahkahkahkah. Tapi seriously aku cakap. tak rugi ok. At first aku tgk pykah pun masa aku suggest movie ni dia tak confident sangat. Tapi aku berjaya lah yakinkan dia. Hahahahaha.

Movie start kul lima setengah. Nasib baik awal lagi. Habis ada lah dekat kul 7. Kiteorng pi beli barang-barang lain. Lepastu pykah nak pi beli casing phone dia. Nasib baik ada tapi mahal lah. Phone dia mana ada jual kat Malaysia. S3 mini. Pernah dgr? At first aku pun pelik masa dia tanya aku ada ke tak kat malaysia. 

Aku pun tunggu lah kat luar kedai tu ngan arisya. Dah penat bhai. Tak larat. Aku suh dia masuk sorang2. Eh tetibe tarik aku masuk.. Panas gua der. Tengok2 abag shid pon ada jugak. Wahh kebetulan ok! Hahahaah. Tanya dia buat apa situ? Dia cakap tengah pasang screen protector phone. Aku tengok phone dia makk aihhh iphone5 uolls. Tanjat iolls! Kelasss gitu abg shid. Hhahaha.

Lepastu say goodbye each other. Aku nk g snap2 kejap before balik. Haruslah uolls!


*Amaran keras : Kalau rasa mata tu tak larat nak tengok kepoyoan kiteorg better close jelah blog ni.







Kebetulan jumpa. Snap lah jawabnyaa. Ye dak?


Candidddddd~

Malunyaaaa . Macam mak jemah pon adooooo.




Hambekk kau. Beso punya gi tempekkk~

Kacau daun okkkk. Kihkihkihkih



Dah penat snap. Kiteorang pn balik lah. Tkkan nak tidur kat mesramall. Haha *tak lawak*
Adioss!


*Nota kaki : 1) Entri kali ni agak sempoi sedikit berbanding entri sebelumnya. 
2) Eh brader kalau niat mg nk gi cari awek, memang awal awal lah saloh. Org transfer skoloh nk gi cari ilmu. Ni nk g cari awek. Alabaleeee.



















Tiada ulasan: