Aku. Saya. Me

Dungun, Terengganu, Malaysia
Saya, sangat banyak makan, seorang yang baran tapi depends on situation jugak lah, banyak cakap, banyak tido, banyak dengar lagu dan oh! lagu favourite saya dan sentiasa menjadi favourite ialah semua lagu Pitbull. Ehehehe. Happy Reading divaz sekalian!

Sabtu, 25 Ogos 2012

Yeayy . Raya Raya Raya !

Assalammualaikum ..

Whatss upp yoo? Wakaka . Selamat Hari Raya people ! Duit raya dapat berapa hengget woii ?
Post kali ni memang banyak dengan gambar lahh. Confirm kot. Jadi untuk peringatan awal, kalau ada yang rasa tak larat tu better takyah tengok ah kot. hahaha . Okk . lets see ya !

Ni maa dengan kak sayee . hehe



Kak Zura & Zulaikha




Madd & Linda

Umarrr :D

Happy Family <3



Adam Rayyan : )


Aku sukaaaa gilaa gambar ni wakakakaka. tengok malaun kat belakang tu. tak pandai cover betol lah . gelak gelak jugak. cover ah siket



Kiteorang memang setiap petang raya tiap2 tahun akan pi lepaking kat pantai. Tak kira lah pantai mana2 pun. Memang wajib ah. Tahun lepas kat Pantai Kemasik. Tahun ni nak tukar angin sikit pi kat Pantai Teluk Gadung. Kat UiTM Dungun.. Lets see ya !


Time ni memang lawakkk gila. Madd nak ambek gambar tapi 2,3 kali gak ahh stuck sebab ombak tu. Hahaha. sape suroh pi pantai pakai kasut wakakakaka


LOVE THIS PHOTO :*

Sweet Momentos :*

BeachBand : D




Umarr : )


Airplanes : D


Last but not least. Budak ni lagiiii. hehehe :)



SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MALAYSIA !






Tiada ulasan: