Aku. Saya. Me

Dungun, Terengganu, Malaysia
Saya, sangat banyak makan, seorang yang baran tapi depends on situation jugak lah, banyak cakap, banyak tido, banyak dengar lagu dan oh! lagu favourite saya dan sentiasa menjadi favourite ialah semua lagu Pitbull. Ehehehe. Happy Reading divaz sekalian!

Khamis, 3 Januari 2013

Life as a Pure Science's student.

Assalammualaikum. 

Fuhh lama gila tak berblogging. Dah empat bulan rasanya. Takde mood nk buat cane? Ekeke. Tahun ni dah masuk form4 mmg excited gila lah kan :P First day sekolah bangun awal gila. Second day mmg tak ah. Wakaka.

Sains tulen. Memang susah lah kan. Tapi sape yg cakap senang tu aku doakan berjaya lah bawak those 4 killer subject tu. Hehe. Tapi dalam 4 killer subject tu so far aku minat chemistry & fizik. Best ok. Haha. Tak tahu lah apa yang best. Tapi tempat dalam kelas tu. Yes, tempat! I mean tempat duduk kita dalam kelas tu. Aku awal awal dah label nama kat meja tuu. Betul betul bawah kipas. Ekeke. Tapi diusir ke tepi tingkap. Haha. Aptb.

Kelas aku alhamdulillah takde lagi yang spesies cengginih. Haha


Haa ini aku pernah. Time bio. Cikgu bio dahlah garang gilo. Adehhh :'/


Kahkahkahkahkahkah. Acano ni?

Ok lah. thats all for now. See u later guys. *omfuteh celup* 
Assalammualaikum. Te queiro :')
Bye!








Tiada ulasan: