Aku. Saya. Me

Dungun, Terengganu, Malaysia
Saya, sangat banyak makan, seorang yang baran tapi depends on situation jugak lah, banyak cakap, banyak tido, banyak dengar lagu dan oh! lagu favourite saya dan sentiasa menjadi favourite ialah semua lagu Pitbull. Ehehehe. Happy Reading divaz sekalian!

Khamis, 21 Jun 2012

Ohh Great !!

Assalammualaikum ...


what's up peeps? Hari ni such a great day! Hehe . Pertama , speech choir . Best wokk sebab dah ingat script . act tak hafal pon , tapi bile parctice banyak kali , tergagap-gagap pon ade bila teacher x bagi tengok script , tp practice make perfect babes ! Hahaha aptb . ;D

Pi latihan kul 11 tadi , balik kul 12.30 hahaha sekejap gilos kan? well , teacher saye sporting. bhahaha. Otw balik tuu terliur budak tepi jalan kat skolah tuu makan ice-cream . wahh budak ni sengaja nk tunjuk ice-cream yang sodap tuu depan aku . ;p Dah la panas giloss , kalau makan ice-cream memangggg mantop. So , pi beli ice-cream. Tengok tengok , cornetto black & white menjadi pilihan. kuang kuang kuang sangat gramatis kan ayat saye? haruslahh ! ;D Not bad ahh . Sedap .

Dan yang kedua nih memang super duper ohsem great apa apa je lah yang awesomeeeee ;D
Nak pi port dickson babe! mwhehehe jakun rite? hahaha memanggg ;D Ma ckp nk pi khamis next week ohyeahhh i love itttt ;D

Tiada ulasan: