Aku. Saya. Me

Dungun, Terengganu, Malaysia
Saya, sangat banyak makan, seorang yang baran tapi depends on situation jugak lah, banyak cakap, banyak tido, banyak dengar lagu dan oh! lagu favourite saya dan sentiasa menjadi favourite ialah semua lagu Pitbull. Ehehehe. Happy Reading divaz sekalian!

Sabtu, 3 Disember 2011

Rezeki Datang Bergolek :DD


Hey Peeps ! Rezeki ohh rezeki .. :) Aku shuke bila kau datang banyak kali . Weeee :d . Len kali sila datang lagi . Huahuahua ~ 
Okayy , macam nih .. Kann aku post entry pasai Nasi Kukus ngn Hot Plate tuhh an ?? #kekeringan idea sebenarnye nk post ape . hihihihi :D  . So , malam tadi pi r Mesramall jap . Ingat nk tgk Ombak Rindu tapi tiket abess maa . Aiyarkkk -,- . So , kiteorg cancel lha kann ? Then , ckp punye ckp , nk tgk hari nihh . Jadii , kiteorg pon pi lha Mesramall pagi tadi . Haaaaa , pagi uollss . Betapa kiteorg semngat nk tgk Ombak Rindu tuu . Haha ~ Naseb bek tiket manyak lagi tau ! 
Ombak Rindu Terbaekkkk Wokkk ! 
Lepass kiteorg berjiwang lam cinema tuu , pi makan , korang tau aku makan ape ?? Mcdee uolls . Huhuhu :D 
Tapi , aku sorang jehh yg melantak burger ngn apple pie tuu , Abg ngn my maa nk pi makan tom yam . So , just drive thru . Aku order big mac ngn Apple pie jehh . 


Well , pastu , kiteorg pi Paka jap . Biaselaa , kiteorg mmg suke jengjalan . Huhu ~ So , aku apalagi an ? Pi kat Galeri Tudung ouhh . Makkkk aii , sale beb ! Akuu ape lagi , rembat r . Tapi yang pelik bin aneh ouh , punye laa banyak shawl kat situ , takde satu pon yg berkenan . Aku godek2 , seb bek jmpe gak sehelai , tah hape type pon aku tak tau . Hahaha ~ Shawl Yuna kodd . Bhaha ~ ape pon tak bole . 
Rezeki Ohhh Rezeki :)


p/s : Esok g JB lakk . Atoiiii . Malas plak rasenye :D

Tiada ulasan: