Aku. Saya. Me

Dungun, Terengganu, Malaysia
Saya, sangat banyak makan, seorang yang baran tapi depends on situation jugak lah, banyak cakap, banyak tido, banyak dengar lagu dan oh! lagu favourite saya dan sentiasa menjadi favourite ialah semua lagu Pitbull. Ehehehe. Happy Reading divaz sekalian!

Khamis, 1 Disember 2011

Rezeki ;)


Hey Peeps ! Hihihi :) Happy sangadd hari nih . #dipersilakan muntah ! Hikhok ~ Tau tak nape aku happy gilak right now ? Eh , bukan skunk lerr , tadi happy gilak ! Tapi skunk lagi happy . Haha ~ Okayy , stop melalut . Rezeki ?? Hurmm .. Ekceli tadi dapat makan nasi kukus ngan hotplate . Weeee . Ye ye jehh udate blog . Huhu ~ Korang ingat tak psl enrty aku yg tittle Favourite tuu ? Tak igt ? Never mind . #rugi larr korunk . Hihihi ~ Cari smpai dapat yerkk ?  

Lupa nak snap tym baru smpai . Huhu ~ Teruk kann akuu melantakk ? Huhuhu ~
Malu abess -,-




Yang nihh hot plate . Hihihi :) 
Hancuss lebusss misi diet . Arghhh ! Ghasak larr . Takde semgat pom nk diet . Just forget it ! 
Hihihi :)) 






p/s : Blog berwajah baru lagi .. Hurmmmmmmmmm ---'
tantekk tak blog titew ?? :PPPP


Tiada ulasan: