Aku. Saya. Me

Dungun, Terengganu, Malaysia
Saya, sangat banyak makan, seorang yang baran tapi depends on situation jugak lah, banyak cakap, banyak tido, banyak dengar lagu dan oh! lagu favourite saya dan sentiasa menjadi favourite ialah semua lagu Pitbull. Ehehehe. Happy Reading divaz sekalian!

Khamis, 10 November 2011

Yeayyy ! Abang Saye Sudaa Pulang !!




Yeay , yeayy ! Ery sudaa pulang ,. Muahaha ~ Ntah pa pe ~ Huhuhu ~ Balik jugak an mamat nihh ? Ingadkan da tak nak blk .. Hohoo .. Sampai umah , bkak lappy , trus Online .. Hishhh .. Dasat tak ? Ngeee ~ Pastu ,, aku godek-2 aku pnye lappy , rupe nye dy upload video ! Haishhh .. Hape lhaa .. Nak tgk takk ? Nakk ? Tgk bawah nihh ..

|
|
|
|
|
v

Tak bolehh nak upload lhaa . Frust gilakk . Kalau korang lagi laa an ? Huhh ! Awatt lha tenet nihh lembat nak mam !
Takpe-2 , korang boleh tgk kat FB Abang akuu :)
Klik sini laju-2 --> Ery and The Gang Merempit ! :D
Hohoho ~ Nk tgk pixca diorang ?
Nahhh 
|
|
|
v




Nihh Ery :D


Nihh member dye .. Yg pkai helmet tuu anoyying gilak lau chatting ngan akuu . Hoho ~ Tapi , sporting gakk !


Nihh geng konvoi dye .. Huhuhu ~ Amacam ??? Lu pikir r sendiri semadd ke dakk ? Bagi akuuu , hurmmmm -,-







Tiada ulasan: