Aku. Saya. Me

Dungun, Terengganu, Malaysia
Saya, sangat banyak makan, seorang yang baran tapi depends on situation jugak lah, banyak cakap, banyak tido, banyak dengar lagu dan oh! lagu favourite saya dan sentiasa menjadi favourite ialah semua lagu Pitbull. Ehehehe. Happy Reading divaz sekalian!

Jumaat, 11 November 2011

Jogs and Capture Part 1 !


Hey Guys .. ! Wahhhh , best lha pi jog ptg semalam .. Even aku tersemput-2 nak habiskan dua round .., fulamakkk .. best gilakk nokk ! Hahahah ~ Ekceli , tak jog sangadd pon , snap pix jehh lebihh , hahaha ~ Addicted ! Muehehe .. Lupa plak nak cakap , Marsya pon ikot sama :) .. Aku lagi banyak jalan kot dri lari . hahaha ~ Lame sangadd tak exercise .. Step nk warm-up pon ingat-2 lupa dahh , yg sengalll tym nak blk ouhhh , lupa nak cooling down weyhh . Aiyarkkk -,- So , dah lupe , cooling down ats moto jehh lha .. Gila kan ? Dah mnacam berok dah kiteorg . hahahah ~ Bygkan , org len tgk pon pelik .. huhu ,. ghasak r .. Nak tgk pixca kiteorg ? hoho 

|
|
|
V


Nihh tym round pertama ..


Cehhh , bajet paparazzi snap pixca lha cam tuhh ouhh . Grrrrr ://


For ur info , trek jogging kiteorg dekat ngn balai tau . hahaha ~ Wat muke innoncent jehh tym tuhh .
Juga sangadd dekat ngn rumah abg nuar aku ..


Dan akuu tidak ketinggalan :D


Dah abess 4 round minum air , nihh rumah abg Nuar akuu . Semalam dy takde sbb pi Kuantan ..  Kalau ade , msti dah hidang nasi minyak . hahahaha .. ~sia-2 jehh jogs kannn ??


Promote sattt . Mehh-2 repair mete kat bengkel abg saye . hahahahhaha ~
*mesti dapat komisen punyerr ..yeah !!!



Tamat sudaaa jogs and capture Part 1 .. Huhuhu ~ Petang nihh plan nak pi lagi , tapi ade org tabahan nk ikot . hehehehheeh :)








Tiada ulasan: