Aku. Saya. Me

Dungun, Terengganu, Malaysia
Saya, sangat banyak makan, seorang yang baran tapi depends on situation jugak lah, banyak cakap, banyak tido, banyak dengar lagu dan oh! lagu favourite saya dan sentiasa menjadi favourite ialah semua lagu Pitbull. Ehehehe. Happy Reading divaz sekalian!

Ahad, 13 November 2011

Only TOP 5 :(



Hey Peeps ! 
Noon tadi rase cam nak nagis jehh bhai ! Huaaaaaa ! Sob-3 .. Result aku dapat TOP 5 jehh . Sob-3 . Menyesal sekarang tiada berguna .. Nasi sudah menjadi bubur .. Ouhh . fuck !  Naseb baek TOP 5 , kalu Top 10 ? Tak ke ngamuk maa akuu ? Ohh Tidak ! Tidak boleh ku bayangkann ! Rase nak nak lari dari rumah jehh ! *oohh , aku tidak lha sebodoh itu :D ! Yang tuu over r .. Tapi kalau aku cakap kat maa akuu , sure kena syarahan dan motivasi percuma .. Huaaaa ! Tak sanggup . :( Nak buadd cam ne ann ? Dah takde rezeki ? Nak buadd cam nehh lg ? Takkan nak buadd balik paper tuu sorang-2 ? Huh ! 


p/s : Ade yg sanggup teman akuu ? :D  

2 ulasan:

hyo ily alya berkata...

t0p5 ? n0t bad syg .. s0 ! stdy hard lagy , yaw ..be the 1 am0ng 1 :D

Nur Aimie berkata...

@alya ~> Tapi selalunye dapat no 2,3 ,, last-2 dpt no 5 jehh . :(