Aku. Saya. Me

Dungun, Terengganu, Malaysia
Saya, sangat banyak makan, seorang yang baran tapi depends on situation jugak lah, banyak cakap, banyak tido, banyak dengar lagu dan oh! lagu favourite saya dan sentiasa menjadi favourite ialah semua lagu Pitbull. Ehehehe. Happy Reading divaz sekalian!

Ahad, 13 November 2011

Ohh . Dah rasa diri tuu BAIK sangadd kerr ?



Ouhh Hey Peeps ! Tgk tittle atas . Haha ~ Lawak kann ? Yea  ! Sememangnyee .. Korang ade bace kan post aku yg tittle dye TOP 5 tuu an ? Ade aku cakap fuck !   Okayy , buadd pengetahuan korang , (aku tak sure lha dy stalk tiap-2 hari kerr blog aku nihh) ade stalker yg bangang  tersangat baik update status dye sal blog aku dan gaya penulisan akuu . Ohh , sy ade buadd hal ngan kau kerr makcik / nenek / ?? I don't think so ! Nenek pe celop update status pasai blog sy ? Nek , walau pun nenek update status tuu tak mention nme sy , tp sy tau nek , sbb mse sy update blog tuu , tak lame lps tuu , awk update status awk cam nihh ..
Tengok bawah yea ,..

KLIK UNTUK TUMBESARAN



Dah tengokk kan ? See , nmpk sangadd dy cakap pasai blog akuu .. POST ... Post tuu menunjukkan blog .. Just nak cakap ngan nenek r .. Tolong lha jangan nak berlagak baik sangadd . Okayy ? Sy tak pernah buadd hal ngan nenek kann ? Huhh ! NENEK OHH NENEK !!

Nak tgk muke nenek takk ? Shantekk sangadd .. Tengokk bawah yepp :)

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V


Tapii , sy taklah jahadd sangadd nek oiii . Sy kaburkan pixca nenekk . Msti org tak kenal nenek kann ? kann ? kannn ? 


p/s : Next tym jangan cari pasai ngn org nek ! :) Peace yooo !

Tiada ulasan: