Aku. Saya. Me

Dungun, Terengganu, Malaysia
Saya, sangat banyak makan, seorang yang baran tapi depends on situation jugak lah, banyak cakap, banyak tido, banyak dengar lagu dan oh! lagu favourite saya dan sentiasa menjadi favourite ialah semua lagu Pitbull. Ehehehe. Happy Reading divaz sekalian!

Selasa, 15 November 2011

Jamuan Akhir Tahun :)

Hey Peeps ! Whoaaa , pagi nihh sejuk kan ? Hee , #okay , aku baru bangun ! Haahha ~ Anak dara ape lha cam nihh kan ? Hurmm , ari nihh just nak story pasai Jamuan Akhir Tahun 2 INTAN SMK Teja Putra :P
Ouhh , before that , aku nak warning kat korunk yg post kali nihh mmg full ngn pixca kiteorg , kalau korunk nk tgk life kiteorg as Stydent of SMKTP , sila scroll down ke bawah :) Peace Yooo (!)

Okayy , meh kite mulakan ngn tuan blog nihh :p



Okayy , yg sebelah tuu is budak Sengal Seteja .. Nk tgk Muka-2 dye ? Klik SINI laju-2


Yeahh , Name akuu .. Weee :D 
#salah cetak tuu , ''aimie'' sepatutnye .. ! grrrrr :/


Hihihihi :) Aku shuke pixca nihh sebabb ... Sebabbb .. sebabbb .. pixca nihh candid ! Hohoho ~ Credits to Her !


Kaki aku jugak jadi sasaran . Naseb badannnn (!)


Arisya , Marsya :)


Haa , Ponteng yeee (!)

Ciss , men Ping Pong tak pandai . Kih8 .. Takpe-II , berani mencuba :D






Orang Kuat kite :PP


Kalau korang nak tau , nme skolah kiteorg adelh SMK TEJA PUTRA .. Tapi , lepas digabungkan , dapatlah SETEJA .. Di sebalik nama SETEJA tuu ade maksud die . SE'PAKAT  TE'KAD  JA'YA :) Paham takk ? Tak paham sudahh , #tak menahan !




Tuu lha Principal kiteorg . Sporting sangadd .. Kalau tak silap aku lha , tahun nihh dy tukar skolah kiteorg , sebelum tuu jadi Principal kat SMK Balai Besar kot .. #Yela kot , kalau salah ckp tau !



Macam ye-II jehh kiteorg an ? Hahaha


Ape pon tak boleh ! 1st tym buadd trus menjadi .. Credits to Me . Haha


Die cakap aku da mcm cicak lekat kat dinding ! Weyhh , tolonglahh , takde yg len kerr ? Bg laa kucing kerr , burung kerr , pon okayy .. nihh cicak ? Ouhh !


Yg nihh CANDID okayy , tp I LIKEEE ! hahaha




Yeayy ! Wallpaper enset akuu nampak doe ! Heee .. ShukE-II !

Ermm , rasenye da takde kot nak cakap . Just nk ckap mmg best r .. Tapi takodd lha taon dpn .. Ngee ~ PMR siottt ! Ehh , chop (!) Ade lagii ...



Lencana skola kiteorg .. Heee :D ..
Bapak besar !




















Tiada ulasan: