Aku. Saya. Me

Dungun, Terengganu, Malaysia
Saya, sangat banyak makan, seorang yang baran tapi depends on situation jugak lah, banyak cakap, banyak tido, banyak dengar lagu dan oh! lagu favourite saya dan sentiasa menjadi favourite ialah semua lagu Pitbull. Ehehehe. Happy Reading divaz sekalian!

Sabtu, 26 November 2011

Shawl ? ♥◡♥



Cakap pasal Shawl , mesti ramai yang tau kan ? Lebih-II lagi skunk nih da jadi trend kat Malaysia . Ekceli , trend shawl tuu sebenarnya banyak bawak PERUBAHAN BAIK dan jugak BURUK . Tapi , asalkan kita tak mendedahkan aurat , takpe laa kann ? Hihihi :) Dulu , aku pon prnh addict gak ngan shawl nih , tapi skunk cam da tawar hati , hikhok .! Ade ke tawar hati ? Huhu ~ Tetapi , lepas aku usha-II blog blogger yg pemes , aku ternampak laa blog Nisa Kay , aku pon bace laa entry-II dye ouhh , kat teb menu dye tuu ade My Style and Video , etc . So , aku bukak laa video .. OMG , aku da fall in love ngn video dy .. Huhuhu ~ Korang tgk lerr , maybe lps korang tgk , korang akan rase .. ''eee , gedik nye budak nihh '' Huhu ~ Ekceli , tak kot . Aku rase mmg sikap dy cam tuu . Weeee :D . Korang enjoy tau .. 





Yang nihh paling aku suka ! Tuto dye senang tau .. Hihihi :) Simple jehh , Aku mmg sorang yang simple . Huhu ~ SIMPLE MAKE PERFECT :) Tak gituu ? #pandangan akuu laa :)

#Nisa Kay cantekk kann ? Hoho ~ Seriously !




Yang nihh pon best gakk :)
Aku mmg suke make-up , tapi , result pas make-up , Nan hadoooo !
Tapi , video dy awesome .. Huhu ~



p/s : Tapi aku tak pasti la dy nihh pakai tudung ke tak sbb ade satu video dy die nih tak pakai tudung -___-
Komfius akuu , Ade sesape boleh kasi tau aku dy nih pakai tudung ke takk ???









Tiada ulasan: