Aku. Saya. Me

Dungun, Terengganu, Malaysia
Saya, sangat banyak makan, seorang yang baran tapi depends on situation jugak lah, banyak cakap, banyak tido, banyak dengar lagu dan oh! lagu favourite saya dan sentiasa menjadi favourite ialah semua lagu Pitbull. Ehehehe. Happy Reading divaz sekalian!

Selasa, 29 November 2011

Saye NAKKKK !


Hey Peeps .. ! Huhu ~ Nakkk sangatt ! Tau takk ape yang aku nakkkk sangat for this time being ?? Whoaaa .. Firsttt ...


Wuuuuu .. Cotton Shawl . ! Agak kuno dan ketinggalan kann aku ? Haha ~ Tapii , mmg aku nakk sangat shawl nihh . Huhuhu ~ Korang tau kan yg aku da fall in love ngn video nihh .. Hoho ~ Smple gilakk kot . \wuhuuu/

Second .... 



Nakk gi tgk Ombak Rindu . Hoho ~ Superbb lha weyhh . Mmg takkan miss laa citerr nihh .
Whoaaaa ~ 


Third ....




Whoaa , jersi nihh . Nakk sangatt .. Desprate gilakk nihhh . Muehehehe ~
Kalau yg bawah nihh kira bonus bolehhhhhh ???


\muehehe/



Okayy , tuu jehh . alaaa , aku bukannye demand sangadd pon . Wee . bajet artis ! Haha ~
Tapi yang most wanted is Nak tgk Ombak Rindu ngn Cotton Shawl tuu jehh . Heee . 


p/s ; Korunk prasan tak ade yg berubah kat blog akuu ? Hehehehe

2 ulasan:

Hanis Nizam berkata...

I pun masih takde cotton shawl tu :( Apa yg brubah ye dekat blog ni ? Tak perasan lah . Hihi

Nur Aimie berkata...

@hanis nizam : tu lar kann .. tgk tuto pon jadik laa . huhu ~ ape yg berubah ?? hehehehe ~ about me larr :)