Aku. Saya. Me

Dungun, Terengganu, Malaysia
Saya, sangat banyak makan, seorang yang baran tapi depends on situation jugak lah, banyak cakap, banyak tido, banyak dengar lagu dan oh! lagu favourite saya dan sentiasa menjadi favourite ialah semua lagu Pitbull. Ehehehe. Happy Reading divaz sekalian!

Khamis, 24 November 2011

Favourite ----'



# Saye Sayang Budak Nakal nimm ---'

Hurmm , memandangkan battery lappy aku ade sikedd lagi . So , aku decide nak update blog . Wuuuu =,=
Hurmm , korang de mknnan febret takk ? Hoho #soklan bangang . Msti ade an ? Kalau ade , mehh-II kasi tau kat komen ouhh . Hihihi :D 


Tu diaaa , best woo . Mabeless laa . Kalau ade org blanje lagi beshhh O.o --'


Kalau boleh yg nihh lagi sodapp . Nasi Kukus beb -,- hahaha ~ 
Ehhh , air liur kuar tuuu [ over ]


Da tgk yang main kann ? Mehh kite tgk dessert lakk . Wuuuuu :D



Perghhhh , CHOCOLATE INDULGENCE tuuuu . Terbaekk dari estet doe . 
Mmg terus bantai r kalau ade dpn mata nihh . Phewww . Eden sabo jo lahh . 



Ya ALLAH ! Sodappp nyerrr . [ punah ranah misi membakar lemakk . cihhh ]


Bantai sorang-II pon bolehh . Aku on jehh . Ade sape-II nak belanja ????? Booooo !



Ermmm , dah makan nimm , takkan tak mo minum air an ?? Kan tercekik , mampos kat situ . ye-ye jehh makan-II . hhahaha ~ Airr febret .. Wuuuu ;DDD .




Yg nihh salah satu gakk r .. Hoho ~ Kalau tiap-2 hari beli mau kering poket suar akuu nim . Silap-II org kat kedai tuu pon tau aku nak minum ape . Haha ~ apa pon tak bole ... hihihi ----' 
Kesudahannya ?????
|
|
\
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V




Haha ~ Pon bolehhh . Weee . Aku bantai jehh . Sodap pon sodappp .. goreng pon sodappp .
Tak bosan kan minum air nim ? Waa , best gilak kot . Ade manis , de masam .. \Ssssrrrppp/ 



Haa , roti nim pon best gak , tapi aku takk addict mne laa , yang addicted sangadd nagn roti nim Budak Sengal nihh .. Dye nim kalau beli , satu tak cukup , at least 2 gakk r kne sambar . Wuuu :D 

Errmm , korang ade febret food takk ? Hoho ~ Kalau ade , share r ngan akuu kat komen tuu . Nnnti kalau kite terserempak ke hape , boleh gak aku belanja korang .. Weee ~











Tiada ulasan: