Aku. Saya. Me

Dungun, Terengganu, Malaysia
Saya, sangat banyak makan, seorang yang baran tapi depends on situation jugak lah, banyak cakap, banyak tido, banyak dengar lagu dan oh! lagu favourite saya dan sentiasa menjadi favourite ialah semua lagu Pitbull. Ehehehe. Happy Reading divaz sekalian!

Ahad, 22 September 2013

Ini cerita Pulau Redang

Assalammualaikum.


Ikutkan hati gua yang keras ini, memang tak diupdate lah cerita pasal pulau redang ni haa. Tapi disebakan internet pada saat ini tersangat laju, layankan jelah.. Sebenarnya aku pergi pulau redang ni dah lama. Dalam minggu lepas. Pergi hari Sabtu, balik hari Isnin. Aku bukan pergi holiday pun tapi 2 in 1 lah sebab ini program ppd buat untuk budak kelab pelancongan so aku join lah. Nak tunggu pergi dengan famili tah bila boleh pergi ye idokk. Hahaha.

Kat karnival tu aku jumpa dua orang budak perempuan actually ramai tapi yang sebilik nagn aku cuma 2 orang. Sorang sekolah IZ, sorang lagi smk paka. Bad things happened, buat nvmind, tk payah cerita pasal tu. So, kiranya kiteorang 3 org je sebilik, yg lain bersusun macam biskut dalm chalet kecil. Nak panggil chalet pun serba salah sebab ianya lebih kepada dorm@bilik. Tapi yang bestnya ada aircond dan 3 org sahaja. Sangat menyenangkan kerja menyalin pakain. hahahahha.


Bertolak dari PPD Dungun, nak sampai ke jeti merang tu punyalah lama. Seriously bontot aku mcm dah kematu ahahah. At last Alhamdulillah sampai jugak kat jeti. Ada jugak aku duk usha souvinier utk classmate. Haaha. Ini over, belum sampai kat pulau dah usha2. Igt nk beli kat pulau je. Yelah sentimental value ah sikit kann haha tapiiiiiiiiiiiiiiiiiii.............. mak aiii mahal nak mati kot. Terus cancel. Hahahaha...
Dah namaya pergi pulau, camera salah satu item yg tak boleh tak bawak. Hehehe. So, adalah jugak snap pics tapi tk sempat ambil betul betul sebab jadual karnival ni pack sgt sampai aku hanya guna dua helai baju sbb tak sempat nk tukar. Hahaha





























Tiada ulasan: