Aku. Saya. Me

Dungun, Terengganu, Malaysia
Saya, sangat banyak makan, seorang yang baran tapi depends on situation jugak lah, banyak cakap, banyak tido, banyak dengar lagu dan oh! lagu favourite saya dan sentiasa menjadi favourite ialah semua lagu Pitbull. Ehehehe. Happy Reading divaz sekalian!

Rabu, 8 Mei 2013

All in One

Assalammualaikum..


What's up? Hari ni memang aku bosan gila dan aku tak tahu apa ke menatang aku nak taip sebenarnya ni.. Mengarut pun mengarut lah.. Dah takde modal nak buat acano? Haha. Well, ada lah jugak beberapa story nak distorykan tapi aku tk tahu lah ada faedah ke idokk kepada pembaca sekalian *takyah nk pembaca sekalian sangatlah amy*

First, aku tersangatlah stress dengan meeting pengawas etc dan semua yg berkaitan dengan hal-hal tersebut like seriously penat ok. Dont get me wrong, bukan tak suka jadi pengawas tapi dah namanya pengawas mmg banyaklah kerja nak handle backdrop lagi, nak handle tempat trip pengawas lagi. Tapi setelah difikirkan balik, ok jugak kalo kerja banyak at least aku dah pandai arrange masa kuikuikui.. Sebab selama ni mmg jadual aku pack gila sampai aku tk tahu kat mana lagi nak selit aktiviti sampingan seperti ronda-ronda kampung *mmg buang masa kann* Yeahh i know tapi mne ad hiburan lain kan sadiss ok..
Trip untuk pengawas tahun ni aku dengan sebengap-bengapnya mencadangkan untuk ke Langkawi walhal namanya Langkawi pun aku tk pernah jejak lagi kau rasa macam mana? Adakah aku akan dipukul beramai-ramai oleh pengawas-pengawas seteja esok? Uuuuuuu tak mahu tak mahu... Ok kan aku dh cakap aku merepek gila babeng kali ni haaa.. Dan sekarang aku dengan gigihnya pi google pasal tempat2 yg menarik untuk dilawati. Aku rasa macam bodoh je pegi search guna ayat skema cemtu. Kalaulah google tu manusia mmg dari dulu lagi dia duk gelakkan aku bahahahah

Second, this is a sad news. Kiteorang yg terpilih kononnya boleh pegi Cardiff tuu, *kononnya.. knonnyaa lahh kan!!* mana dapat pegi punn. Cg Zam lah ni salah kasi info. Mmg lah terpilih tapi tak sure lagi boleh pegi ke tak kat Cardiff tu. Sadisssss.. Che-Mat cakap yg boleh pegi Cardiff tu hanya 50 orang sekali dengan player football. Sadisss lagi.. And the worst thing is, menatang event tuu hanya buat dekat sejaya. Ohh ini sangat sangat sangat sadiss. At least, buatlah dekat terengganu tuu. Dekat kompleks sukan tuu. Ada lah vogue sikit. Ini tidakkk. Is iz Sad :"(

Third, aku rasa sangat 'cerdik' sbb aku pegi photostat semua nota-nota kimia yang cikgu ajar dari bulan 1 sampailah sekarang.. Kan aku ada heboh kat twitter dengan fb pasal buku nota kimia aku hilang tah malaun mana pegi ambek erghh.. Lepastu aku decide untuk photostat semua nota tu dan hari ni........................................................................... aku jumpa balik buku nota tu kat belakang sudut bacaan kelas aku kau rasa macam nak lempang tak aku pada saat ini? Mmg tindakan yang sangat cerdik pandai gemilang pegi photostat semua tu dan duit aku rm3 melayang ke mana-mana *mmg lah 3 hengget jee tapi lepas lah beli ice blended dengan sweet corn kedai atas bukit tuu* cerdiknya aku ni sampai tk terfikir nak cari buku tu kat belakang kelas arghh tensionnya!!!!!


Fourth, im desperately looking for 'buku rujukan' biology dengan kimia. I felt like seriously kalau takde buku tuu macam mana aku nak faham all those chapter dalam killer subject tuu?!! Oh my goodness. Dan sampai tahap desprate aku tuu.. aku pegi photostat semua tajuk dalam buku rujukan bio tu. Kau rasa dah bpe banyak pokok kena tebang sebabkan sikap aku ni? *kepada yang di luar sana, jangan contohi aku*
Yeahh i think i have to buy those books this friday ....

See ya later. bye!! 


Tiada ulasan: