Aku. Saya. Me

Dungun, Terengganu, Malaysia
Saya, sangat banyak makan, seorang yang baran tapi depends on situation jugak lah, banyak cakap, banyak tido, banyak dengar lagu dan oh! lagu favourite saya dan sentiasa menjadi favourite ialah semua lagu Pitbull. Ehehehe. Happy Reading divaz sekalian!

Sabtu, 5 Mei 2012

NOVEL : Buat Yang Tersayang

Assalammualaikum ...


So , entry kali nih pasal novel lagi . Hehehe . Macam tak biasa pulak . Time Najmi bagi aku novel-novel dia , aku terus baca yang first nih . Ekceli kann , tak tahu nak susun ayat nih . Nervous pulak tah laki mana mai duk depan aku . hishhh ! Okay , stop bout that , kita teruskan sesi ulasan kita :D




Sekiranya mahu melanjutkan pelajaran dalam bidang kedoktoran Syira wajib berkahwin dengan calon suami pilihan ayahnya. Dia terpaksa akur demi cita-citanya yang satu itu. 

Belumpun diijabkabulkan, dia bagaikan sudah "ditalak". Airy yang tidak mahu bertemu dengannya sehingga sah menjadi suami isteri, terang-terangan memberitahu suadah ada kekasih yang mengisi jiwanya selam ini. Dalam pada diri redha, hati Syira terluka. Dia turtkan permintaan Airy untuk "berlakon" sebagai pasngan bahagia. 

Perwatakan Syira yang bijak dalam segala hal sedikit demi sedikit menawan hati Airy tanpa disedarinya. 
Syira sangat sempurna sebagai seorang wanita dan isteri. Kerana ego ,tergamak dia mengahancurluluhkan perasaan Syira.

Bersama cinta yang sudah bertunas untuk si suami, Syira tekad membawa diri. Apabila tiba masanya nanti , dia kembali. Namun mengapa Airy terlalu baik padanya ? Mungkin Airy mahu menduakannya. Mungkin juga mahu menceraikannya ! Walau apa pun yang terjadi , dipujuk hati agar tabah menghadapi. 

* Mekasihh Najmi :D
#BAGI AKU , banyak jugak salah fham antara Syira dgn Airy . Si Airy time mulamula , annoying jugak ahh . >,<
Tapi cair jugak . ;p 
Si Syira nih ade black belt orhh , pi taekwando ala-ala pakai purdah sebab x nk orang cam dia pompuan , nanti senang la menang game . Erkk ? Ade pulakk . hahha :D
Kesian aku kat Syira ih time mulamula , macam orang bodoh je kena main ngan Airy . Eee , sabo je lah ;p Starting tak best sangat , tapi ending best giloss ahh :D
★★★★

" Sesungguhnya saya buakanlah pengkritik atau pengomen yang baik , tapi nak buat macam mana , dah itu pandangan saya . STTP jee . hehehe

Tiada ulasan: