Aku. Saya. Me

Dungun, Terengganu, Malaysia
Saya, sangat banyak makan, seorang yang baran tapi depends on situation jugak lah, banyak cakap, banyak tido, banyak dengar lagu dan oh! lagu favourite saya dan sentiasa menjadi favourite ialah semua lagu Pitbull. Ehehehe. Happy Reading divaz sekalian!

Selasa, 17 April 2012

L.I.F.E

Assalamualaikum ..


Life . life aku memang best . i think best kot . look , semua orang ade life sendiri kan ? macam aku jugak , sometimes bila aku duk sorang sorng terpikir jugak , kenapa laa ade orang pikir life diorang suck ? hmm ., aku selalu borak ngan pykah nak kerja apa nanti abes sekolah . kihkih .. bila ingat balik semua tuu a bit fun pon ade .. Seriously haha . form 3 pon tak abess lagi .. ;D

2,3 hari ni ade jugak terlintas kat pikiran aku yang aku ni nak ambek exam besar tahun ni . act takde laa besar mane , tapi cukup laa untuk mak ayah aku ungkit pasal upsr kalau aku terkandas lagi untuk PMR tahun nih . harap harap tak terkandas LAGI laa kann :(

Selalunya akulah yang akan bukak citer pasal besar nanti nak jadik apa . haha . yang tukang tadah telinga dengar citer aku mestilah si pykah , eton ngan arisya . hahah . . Turn aku citer , biasenya akan kuar ayat nihh : lambatnye nak abes skolah , nak kerja .. cari duit sendiri .. erghh , lambatnye !!! tapi kadang kadang aku dengar ( bukan kadang kadang laa , selalu jugakk ) orang yang dah kerja mesti nak balik time remaja . kenapa hahh ? pelik aku . padahal diorang dah ade kerja sendiri , gaji pon boleh tahan .. hmm .. even abang aku pon ade cakap time dia balik cuti panjang akhir tahun . time tuu dia ajar aku buat math .. dia cakap ahh . kalau boleh , aku nk sangat balik time skolah menengah .. tak payah susah susah keje ..
-ek ellehh , orang nk keje , dia nk study , bengong .. haha ape susah , isnin smpai jummat pi skolah , ajar budak , kul 2,3 ptg balik umah . kan senang , pejam celik pejam celik gaji masukk . haha
turn abang aku .. wehh , cakap senang lahh , ce try . elehh , cakap besar .. 




Turn Arisya , haha , dia nak jadik stewardess . haahaha .. ok fine . aku support kau . time tu tengok paper ape tahh . ade iklan air asia tuu . boleh dia cakap , weh weh , besar nnti aku kerja cengginih ahh *tangan sambil tunjuk tunjuk pic stewardess tuhh* HEHEHE .. Okay2 ., kiteorang support kau semekk ;D
hope cita cita kau jadi real :)

Eton . eton nih member yang paaaaliiiiinngggggggggg best bila cakap pasal movie ke hape .. pasal tv ., sinetron indon . Nada Cinta tu .. fuhh , powerr . mai skolahh , "weh weh , tengok nada cinta takk ? aku x leh tengok ahh abang aku tngok mharaja lawak bla bla bla bla bla bla ..... " cenggitu ahhh .. hahah
eton ni dia nak jadik nurse ke doktor . antara dua tu ahh . tapi yang pasti dia cakap nak kerja yang hospital ah .. Okay laa eton , aku sokong kau .. bila dah sukses , belanja aku makan secret recipe . HIHIHIHI ;D

Whatever it is , kite kena rancang life kite dari awal kot , takde lahh ade kecelaruan identiti pemilihan kerjaya . ecece . hahahaha .


"Life is like erghhh , but we've to face it to reach our dreams " :)


#YE YE JEHH AYAT ;D 


*Saye nak jadik pilot , dan itu memang cita cita saye . ade masalah ? come and tell me .

Tiada ulasan: