Aku. Saya. Me

Dungun, Terengganu, Malaysia
Saya, sangat banyak makan, seorang yang baran tapi depends on situation jugak lah, banyak cakap, banyak tido, banyak dengar lagu dan oh! lagu favourite saya dan sentiasa menjadi favourite ialah semua lagu Pitbull. Ehehehe. Happy Reading divaz sekalian!

Rabu, 14 Disember 2011

Pengguna SHOUTBOX akan dikenakan caj ????


Hye Peeps , short entry maybe sebab aku just nak cakap pasal SHOUTBOX . Korang perasan tak kat Shoutbox korang ade tlulis kat atas tuu 'Important Notice' ??? Cer korang klik kat situ . Die ade cakap omputih kan ?? Aku ade hak paham siket2 . Dari pemahaman aku la , shoutbox nih nak hentikan penggunaan free kan ? Aku dah cuak ekceli . Kang tak pasal-II kene caj lak . Haishh .. Nak buang shoutbox , terase payah pulak nak ber'blogwalking' kan ? Huhh ! Pastu terpikir lak nak gune chatbox , Ekceli , chatbox nih leceh siket . Tapi takpe lah , daripade kena caj , baik aku ganti ngan chatbox , ye dakk ?? Hohoho ~
So , sekarang nih aku dah guna chatbox , still senang nak follow blog orang yang dah follow blog aku :D
So , aku sarankan supaya korang tukar ke chatbox laa , walaupun chatbox nih agak leceh kan ? Weeee :D

Aku benci SHOUTBOX !!!!!
Benciiiiiii !!!!

Tiada ulasan: