Aku. Saya. Me

Dungun, Terengganu, Malaysia
Saya, sangat banyak makan, seorang yang baran tapi depends on situation jugak lah, banyak cakap, banyak tido, banyak dengar lagu dan oh! lagu favourite saya dan sentiasa menjadi favourite ialah semua lagu Pitbull. Ehehehe. Happy Reading divaz sekalian!

Isnin, 19 Disember 2011

Kawan Blogger Saye a.k.a Jiran Saye ~ Ahakkss :D





Hye Korannggg ! 
Okayy , dari noon tadi sampai petang nih , aku duk ngadap lappy jeh .. Asal ?? Duk edit blog si eyna nih laaa . Hahaha . Bukan edit banyak pon .. Aku tak reti mane . Kalau template biase reti laa jugak . Hahaha :D 
Anyway , aku tgh aktif ngan hurp churp nihh . Baru jee lepas bace blog kak lyssa . Hihihi :) Thank You Sys . 
I love you . Ahakss , lebih-II pulakk . Wee :D Sys Lyssa punye earning tuhh , mak aiii , dah beriban . . hoho . Aku tgk terbeliak mate . hahaha . Well , kalau korang nak tgk blog makcik  eyna nihh . Tekan Sini Laju-II :D
Ekceli , makcik nih baru jehh start berblogging . Ade gak tgk blog member-II die , kebanyakan guna template biase lagii laa :D . Okayy , bagi ku laa kan , aku prefer template biase dari yang edited wash denim ape bagai ouhh .. Hihihi .. cuz satu kelemahan aku tak pandai tekan CTRL+C/V tuu .. What a shame , ! Haha xD ! 
Dulu ade try gak , menjadi woo ! Pastu dah banyak kali jadik konfius plakk . So , kalau yang newbies tuu da reti coding bagai , aku salute laa . Hehehe . Jangan jadik cam aku . Jakun siott . Hahahaha . :D


Choww dulu . Assalamualaikum !



Kecik-Kecik dah boleh pakai kete besau !



Tiada ulasan: