Aku. Saya. Me

Dungun, Terengganu, Malaysia
Saya, sangat banyak makan, seorang yang baran tapi depends on situation jugak lah, banyak cakap, banyak tido, banyak dengar lagu dan oh! lagu favourite saya dan sentiasa menjadi favourite ialah semua lagu Pitbull. Ehehehe. Happy Reading divaz sekalian!

Jumaat, 18 November 2011

Blog Saye Lambat Loading , ekh ?


Salam Guys :) Tnye sikedd , blog aku berat/lambat load ekh ? Eh , yeke ? Hurmm , rasenye tak kot . Maybe sbb tenet korang slow .. Sebab tuu , lmbat load , huhu ~ #memandai jehh akuu kan ?  Ermm , btw aq check laa jugak berat aku blog aku nihh . Nak kena diet ke dakk ekh ? Hikhok ~ 


Tengokk ! Takde larhh lambat sangadd loading nyee . Kan aku da ckp .. Blog aku tak yah diet .! Cume tuan blog jehh kena diet .. #eh , yeke ?! 
Errmm , dalam misi diet lha jugakk .. #cettt (!) Berangan nk slim , tapi makan .. ermmm , nan hadooo jerkk , tak control pon .. :pp


p/s : Jum g makan Mc'D :) Ade sesape nak blnje ??
#sia-sia jehh jogging ! huh ! hahaha :DD

4 ulasan:

nabeh nabilah berkata...

siapa ckp lmbt? biasa je. hee..

Nur Aimie berkata...

Hee , ade yg ckp kat FB :)

Marsya berkata...

Eh , tuan pnyer blog nie gemokk gak tp cket jew .. Sokey lha weyh , ko kn tggi :)

Nur Aimie berkata...

@marsya ; terim kasihhhh sbb ckp akuu tinggi .. Weee :DD
Kau tuu mkn calcium bnyk-II err ?
Hahaha