Aku. Saya. Me

Dungun, Terengganu, Malaysia
Saya, sangat banyak makan, seorang yang baran tapi depends on situation jugak lah, banyak cakap, banyak tido, banyak dengar lagu dan oh! lagu favourite saya dan sentiasa menjadi favourite ialah semua lagu Pitbull. Ehehehe. Happy Reading divaz sekalian!

Selasa, 3 April 2012

OTI 1 PMR :'(

Assalamualaikum ...






Exam lahh pulekkk .. Tapi ari nih dah 3 hari exam . release tension sikett . Hewhewhew :D
Esok paper math , science ngan Bi . hureyyyy ! Haha , paling syiokkk skalii semua paper 1 . Hahaha .
Nakk buadd macam nih bolehh ????????????????????????????????????????
                                                                                   |
                                                                                   |
                                                                                   v

Nak buat cenggini bolehhhh ? T___T


Eton ! Tuliss laa besar-II sikett T___T
Sesungguhnyee aku sungguh tertekan bila awokk buat tulisan kecik besar kecik besar .. Perasaanku seperti nak baling pemadam atau buku nota kecikku di dalam bekas pensil  awokk supaya awokk sedar yang saye sedang melihat exam sheet awokkk T___T




Sincerely , Asal Royakk ;p


#Okayy dok nukilan aku ? Kah10 !





Tiada ulasan: