Aku. Saya. Me

Dungun, Terengganu, Malaysia
Saya, sangat banyak makan, seorang yang baran tapi depends on situation jugak lah, banyak cakap, banyak tido, banyak dengar lagu dan oh! lagu favourite saya dan sentiasa menjadi favourite ialah semua lagu Pitbull. Ehehehe. Happy Reading divaz sekalian!

Selasa, 7 Februari 2012

Addicted to what ?? -,-

Salam and Hye Guys ..


Ade sesape yang addicted gilos ngan coke nih ? Ohmaiii >,< 
Sure ramai kan ? Bagi aku laa kan , aku tak addict sangat ngan mende alah nih . Tapi abang aku , ya ampun . Memang boleh dikatakan tiap2 hari duhh . #Bodohh kan ? Aku cakap abang aku jee eh ? . Hee ^^

Petang tadi , kakak ipar aku mai lepak kat umah aku . Well , dah satu kepala . So , kiteorg borak panjang laaa .Pastu abang aku minum laa coke . Then kakak aku pon cakap laa yang coke tuu ade alcohol . Eh yeke ?


Dah lame tak minum coke yang dalam botol kaca . Hihihi >,<



Muahaha . Cool kann ? Haha . Bila nak ade kat Malaysia nihh hahh ?



Cherry Coke . Tah macam mane rase die ..

Ambek kauu ! Lip smaker coke . Kau hadoo ??
==========================================================
Banyak pulak dahh pixca nye ... Hahha .. Ohh , btw , aku sekarang nihh memang addicted gilos gilos gilos gilos ngan toblerone  ngan nutella  !  Seriously , kalau pi TMC kat MM tuu , memang geram tengok nutella yang besar gedabak tuhh . Ya ampunn . Tu nutella . Kalau toblerone , .. haishh . aku speechless gilos dah nihh . Muahaha . Kalau korang pi beli kat Famous Amos laa kann ., baik tak payah . sebab ape tau . , mahal nak mati . Serious . Kalau aku masuk Famous Amos tuu pon bukan nak beli ape pon . just nak cuci mate tengok marshmallow yang bayak2 tuhh . Hahaha , *freak* ..


Ohmaiiii .. Toblerone versi aiskrim . Nape tak sampai malaysia lagi nihh .. :(


Mende alah nih kalau sumbat dalam mulut 10 kali pon aku sanggup . :D


Terliurr beb  ... !


Great combination !!!

Phewwww :D

Gilos . ! Terliur aku malam2 nih . Dah laa update blog tengah malam buta . Makan pulak coklat . Makin kurus laa aku . Muahahhaha :D










Hyun Joong pon nak interframe jugakk . LOL !

#













Tiada ulasan: