Aku. Saya. Me

Dungun, Terengganu, Malaysia
Saya, sangat banyak makan, seorang yang baran tapi depends on situation jugak lah, banyak cakap, banyak tido, banyak dengar lagu dan oh! lagu favourite saya dan sentiasa menjadi favourite ialah semua lagu Pitbull. Ehehehe. Happy Reading divaz sekalian!

Khamis, 12 Januari 2012

Breakfast yang tak macam Breakfast :O


Heyhey Guys ! Bekpes ape pagi nih ? Bestt ?? 
Hokayyy , mehh cuci mata dulu ngan bekpes aku pagi nihh . Huahuahua ..










Woooo , dah tak nampak rupa pancake duhh ---' .. 
Ahh , ghasak pi lhaa .. Asal kena ngan tekak aku .. Ke wane ??
Hohoo ,, 

Ouhh , btw .., earning churp churp aku meninkat secara drastik ! Wohhh . Aku pon tak caye gakk sebab dah lame jugakk laa tak berblogwalkig . Muahaha . Malas duhh , dah laa ngan homework melambak . Tapi still boleh onl lagi laa . Hehehe .. Anyway ..., korang bekpes pe pagi nihh ?? cerciter cinta siket :D








Budak Form 1 Sekolah Aku makan 3 pinggan nasi kat kantin Sekolahh ooo !


Tiada ulasan: