Aku. Saya. Me

Dungun, Terengganu, Malaysia
Saya, sangat banyak makan, seorang yang baran tapi depends on situation jugak lah, banyak cakap, banyak tido, banyak dengar lagu dan oh! lagu favourite saya dan sentiasa menjadi favourite ialah semua lagu Pitbull. Ehehehe. Happy Reading divaz sekalian!

Sabtu, 5 November 2011

Yeayyy ! Esok Raye !!!


Hey Guys ! Esokk da raye . Sorry laa da berhabuk blog aku nihh . Muahaha :D ! Dahh tak mo sedih-2 lagi .. Nak happy-2 jehh . Huahuahua .. Sempena esok Raye .. Maa aku buad lauk banyak tau ! Hik9  .. Show-off sikedd . Hahahaha~  Maa aku buadd rendang , nasi minyak , karipap daging , ketupat ngan tapai . Perghh ! Tapai tuu sedap tau .. Hik9 . Kalau nak try meh laa dtg uma akuu . Hoho .. Kedatangan anda amat dialu-alukan :) Kalau korang tak pernah tgk tapai nihh . meh aku kasi tgk siked .. *tapi sure korang pernah tgk an ? takpe-2 , nk tunjuk gak ! hihihi ~* 


Macam nihh ar rupa dia . Tapi Maa aku buad lagi shantek kot . Muahahha ~ Takde laa . Gurau jea :)
Baju raye ? Takde weyhh .. Haha ~ Korang tau aku pakai pe ? Aku pakai jubah siot . Muahaha~ Buat pertama kalinya . Tapi yang spesel , jubah tuu limited edition maa . Takde jual kat kedai .. Gilak kan ? Bnyk gak duit maa aku kan ? Ciap buad yang limied edition lagi . Muahaha ~ Tak sabar esokk ! Walaweyhh .. Tapiiiiiii , jejari runcing aku nih da tak menahan nk taip lagi nihh . Sambung esok plak err ? 



Opss , sebelum terlupe !
Nah hambek nihh !
Hihihi ~ Tak lawa cam korang ~ Tapi cumill sikedd laa . Teeehehehe 





















Tiada ulasan: