Aku. Saya. Me

Dungun, Terengganu, Malaysia
Saya, sangat banyak makan, seorang yang baran tapi depends on situation jugak lah, banyak cakap, banyak tido, banyak dengar lagu dan oh! lagu favourite saya dan sentiasa menjadi favourite ialah semua lagu Pitbull. Ehehehe. Happy Reading divaz sekalian!

Ahad, 6 November 2011

Enjoy Sangadd Raya Nihh ! :D


Hey Peeps .. Best doe raye nihh ... even takde org blk beraya .. Aku still have funn . Hik9 .. Korunk tau nape ? 
Aku pon tak tau camneh nak explain kat korang ! Muehehehe ... Tapii aku rase korunk boleh imagine kowt aku punye happy ngn gmbr-2 kat bawah nihh :)
Most important is .. Sorry kalau gmbr-2 akuu nihh sakitkan mata korunk .. Kalau sakit sangadd ., u can keep ur eyes away from this page and if needed , dun't come again to my blog ! Hehehe ~ Gurau-2 .. Tgk jee laa , tak yah kutuk-2 .. :)





Guys , ! Serious aku cakap .. Budak gumuks nihh cute bhai ! Alololo ~ Geram aku tgk pipi dia ouhh . Adess , cubit pipi kang ! 




*Kak Eka , Khalish , Mok Mie :p


Tinggi nye akuu .. Muahaha ~ Ade potensi nihh :p
#arisya selalu marah aku kalau aku cakap camtuhh . Hoho ~ Dengki laa tuhh .. huh !


Lihatlah Dunia ! Hahaha ~ 


See , sempat lagi ken ? Huh !
Sape punyer keje laa kan ? #keje aku jugak ! sengall -,-


Aku sememangnye suke meng'Edit gambar ! 
See , inilah hasilnye .. Yeah , Burokk kenn ? Haha ~ Never mind !


So , tuu jehh laa reslut for raye . Hahaha ~ Result tuu .. Weee :D
Mood : Happy !



P/S : Aku geramm tengok pipi budak kat atas tuuu ! Hurmm , btw ~ Cuti skola nnti ase nk pi Singapore laa .. Muahahha .. Impian tinggi tuu !




Tiada ulasan: