Aku. Saya. Me

Dungun, Terengganu, Malaysia
Saya, sangat banyak makan, seorang yang baran tapi depends on situation jugak lah, banyak cakap, banyak tido, banyak dengar lagu dan oh! lagu favourite saya dan sentiasa menjadi favourite ialah semua lagu Pitbull. Ehehehe. Happy Reading divaz sekalian!

Isnin, 24 Oktober 2011

Thankyou Follower Tersayang !


Hey Guys ! 
Nk share berita happy siked nihh , hee .. blog akuu weyy .
Dah sampai 20 follower lha , Aku tau blog aku kureng sikedd , nme pon Blog baru an ? Maybe bg korang , " ellehh , baru 20 lebihh , dah show-off ! blah lahh ! "
Maybe ade yg cam tuu an ? Arghh , aku peduli hape . Yang penting blog akuu ade org tau , tak laa terperuk , berhabuk jehh . Ekceli , kalau korang ingat aku nihh mengejar sangat follower tuhh , tak lha jugakk . Akuu just nak tegur-2 blogger laen , join goup blogger , Kan kite same-2 blogger ? Kalau takk bertegur-sapa kan , nanti org cakap akuu nihh syok sendiri lha , hape lha kan ? Akuu tak nak org cakap cam tuu . Tapi aku ade terdengar gak pasal blogger lain nak tipu kita .. Alaa , mcm gini lh ayat dye "Done follow you , follow me back okayy ? ;)"
Then , Si Empunya Blog tuu pi lha tgk follower dye , tgk punye tgk , refresh pnye refresh , sama jehh jumlah follower dye . Pastu terfikir lha nk buad CSI sikedd ngan budak yg ckp Done follow tuu , then , cakap punye cakap , last-2 , KANTOII siott . Ish-3 !
Takk ke malu tuu , ? Blogger nihh pon manusia biasa gak .., diorang pon ade tahap kesabaran lagi . Mana tak hangin satu badan kalau dah kena kenching cam tuu . Ish-2 , kalau aku kena lha an .. Memang akuu sumpah budak tuu . Huhh !


Nasihat aku lha kann , tak payah nak tipu-2 lhaa . Tak baik ! Dosa tuu , kalau smpn, lama-2 jdi banyak ! Teeeheee , pandai plak aku berceramah malam nihh . Hehehe . Sekadar peringatan untuk semua dan jugak diri akuu sendiri ;)


p/s ; Jum join group Blogger ? ;)







3 ulasan:

aisyah berkata...

suke entry ini . sangat setuju dengan awak . :D

Nur Aimie berkata...

Prnh terjadi kat awak kerr ? hee :D

Tanpa Nama berkata...

kiranya dia tipu la yg di dah follow awk ? sekeh skali jom . .